Atea er HP Norges største partner. I 2019 ga de leverandørene en uke hver til å skape oppmerksomhet rundt sine produkter og tjenester, gjennom opplæring av selgere og salgskonkurranser. HPs ønsket å benytte muligheten på en god måte, og kalte inn NewPro for å skape best rundt deres event.
Resultatet ble Høstjakta. Vår illustratør Ragnhild Wisth tegnet en fin elg, som vi brukte for alt den var verdt. En stor figur skåret ut i reboard fikk stå i foajeen, og laget design og dekorerte inngangsparti, vegger og heis med tosidig gjennomsiktig folie og klistremerker. Vi laget en konkurranseløsning hvor Ateas selgere kunne svare på oggraver, og vi la i tillegg ut elgspor (gulvklistremerker) som førte til bonusoppgaver gjemt i byggets kriker og kroker.
Resultatet? En uke med laserfokus på HPs produkter og tjenester, og mye positivt engasjement hos selgerne.